23.07.2012 14:41

Polish Masters okiem organizatora

Polish Masters wygrało PSV Eindhoven, ale czy Wrocław wygrał cokolwiek na organizacji tego piłkarskiego turnieju towarzyskiego? Zapytaliśmy u źródła.

Nasze małe podsumowanie Polish Masters zamieściliśmy TUTAJ. Zadziwił nas głównie fakt, że w centrum miasta oraz na najważniejszych arteriach do niego prowadzących, nie znaleźliśmy reklam tego wydarzenia.

Jak się okazuje, promocja piłkarskiego turnieju skupiła się głównie na trasach wjazdowych do miasta. – We Wrocławiu tak jak w innych miastach Polski, turniej reklamowany był na nośnikach outdoorowych (np. trasa dojazdu do lotniska). Ponadto reklamy były na pojazdach komunikacji miejskiej. – mówi nam Jakub Kwiatkowski z Polish Sport Promotion, organizującej to sportowe wydarzenie.

– Frekwencja była dla nas satysfakcjonująca, zwłaszcza biorąc pod uwagę, ze tego typu turnieje towarzyskie nie były dotychczas organizowane w Polsce i nie mieliśmy pewności czy turniej spotka sie z zainteresowaniem publiczności. – dodaje Kwiatkowski.

Pracownik firmy zapewnił nas jednocześnie, że w planach jest cykliczna organizacja podobnych zawodów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing