31.08.2011 09:57

Wisła najbardziej medialna

Wisła Kraków jest najbardziej medialnym klubem w Polsce. Raport zrealizowała na zlecenie magazynu \"Tylko Piłka\" agencja \"Press Service\".

Klub prowadzony przez Roberta Maaskanta znalazł się na szczycie listy pierwszy raz od 14. miesięcy. Poprzedni lider – Lech Poznań – stracił wiele na swojej grze w poprzednim sezonie i osunął się na czwartą lokatę.

Ubiegły miesiąc – biorąc pod uwagę prasę papierową i internet – obfitował w 2400 wiadomości dotyczących zespołu mistrza Polski. Pomogły w tym niewątpliwie dobre – do ostatniej rundy – spotkania w kwalifikacjach Ligi Mistrzów.

Na podium znaleźli się inni reprezentaci kraju na arenie międzynarodowej – Śląsk Wrocław i Legia Warszawa. Najmniej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy jest Podbeskidzie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing