Euro pomogło ubogim
Obietnice bez pokrycia nie są domeną Hyundaia. Koncern motoryzacyjny przekaże pieniądze na cele charytatywne w związku z promocją uruchomioną na czas Euro.
Hyundai na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej ruszył z akcją Make-a-Pledge. Dostępna na Facebooku aplikacja pozwalała na składanie obietnic związanych z turniejem. Akcja w Polsce cieszyła się sporym zainteresowaniem.
Każdy, kto złożył publiczną obietnicę, miał szansę na wygranie gadżetów związanych z Euro 2012. Za każdy post, Hyundai zobowiązał się wpłacić 1 euro na rzecz Street Football World – organizacji wspierającej piłkarski rozwój młodego pokolenia w najuboższych środowiskach.
Łącznie udało się zebrać 250 tysięcy euro.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



