29.08.2011 18:37

Kto z polską koszykówką?

29 sierpnia bieżącego roku polscy koszykarze odebrać mieli nowe stroje w jakich reprezentować będą kraj w rozgrywkach EuroBasketu.

Piersi zawodników – prócz "orzełka" i loga Prokomu – przyozdabiać ma herb nowego sponsora. O prawo reklamowania swojego logo przez podopiecznych Alesa Pipana walczył koncern PGE oraz PKN Orlen.

Decyzja zapaść miała już w trakcie nakładania nadruków na "biało-czerwone" trykoty. Jak do tej pory Orlen inwestował w koszykówkę, ale litewską, gdzie ma swoje główne rafinerie. Teraz, gdy utracił tutejsze udziały na rzecz Statoilu, może spróbować swoich sił w polskiej koszykówce.

Swoją motywację do wejścia w ten sport ma również firma PGE, która jest głównym udziałowcem klubu T-Mobile Ekstraklasy – PGE GKS Bełchatów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing