14.07.2012 10:51

Azoty zyskują na piłce ręcznej

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Pentagon Research K.S. „Azoty Puławy” jest świetnym nośnikiem reklam dla Zakładów Azotowych.

\"\"
Co więcej piłka ręczna stała się również najlepiej kojarzoną gałęzią sponsoringu firmy Zakłady Azotowe „Puławy” SA.

– W pierwszych czterech miesiącach 2012 roku ekspozycja logotypów Zakładów Azotowych „Puławy” SA w mediach związana z naszym klubem wzrosła w porównaniu do okresu styczeń-kwiecień ubiegłego roku. Ponad połowę wartości stanowiła ekspozycja w Internecie, a na kolejnych miejscach w telewizji i prasie. Potencjalna wartość artykułów prasowych i internetowych zawierających kluczowe słowa w promocji Spółki, wynosi ponad 1,8 miliona złotych – w roku 2011 kwota ta wynosiła „tylko” 1,17 miliona złotych – nie ukrywał zadowolenia prezes klubu Jerzy Witaszek.

Piłka ręczna jest w Polsce piątą dyscypliną sportową pod względem wartości ekspozycji w telewizji. Przed nią znajdują się tylko: piłka nożna, skoki narciarskie, siatkówka mężczyzn i narciarstwo biegowe.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing