13.07.2012 14:55

Parcie na szkło Fornalika

Waldemar Fornalik pokonał Jerzego Engela nie tylko podczas głosowania na trenera kadry narodowej. Szkoleniowiec królował także w mediach.

Parcie na szkło Fornalika

Jak wynika z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, były już szkoleniowiec Ruchu Chorzów miał najwięcej zwolenników w mediach i internecie. Obecność tej postaci w tych kanałach komunikacyjnych była znacznie większa, niż u jego konkurentów.

Od momentu rozpoczęcia poszukiwań zastępcy Franciszka Smudy, Fornalik był "bohaterem" 430 publikacji prasowych. Jego największy konkurent – Jerzy Engel – skupił na sobię uwagę zaledwie 138 autorów, a wyprzedził go nawet Piotr Nowak.

Badanie skupiło się na okresie pomiędzy 28 czerwca, a 9 lipca. Wówczas najbardziej medialny był Franciszek Smuda, który skupił na sobie uwagę 1,2 tysiąca publikacji.

W dniu oficjalnego wyboru, Fornalik zdecydowanie zwyciężył w mediach. W ciągu doby pojawiło się o nim 1,1 tys. artykułów, stawiając go w roli jednej z najważniejszych osób tego dnia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing