Podziękowania od Gdańska
Atmosfera Euro 2012 już za nami. Gdańsk chciał jednak jeszcze raz przypomnieć o tym turnieju. Tym razem dziękuje zagranicznym kibicom, którzy odwiedzili miasto.
Biuro Prezydenta ds. Promocji Miasta przygotowało serię 6 spotów, które dziękują zagranicznym kibicom za stworzenie wspaniałej atmosfery podczas Euro 2012.
Słowa podziękowania kierowane są do fanów futbolu z takich krajów jak: Hiszpania, Włochy, Irlandia, Niemcy, Chorwacja i Grecja. Filmiki zostaną wręczone ambasadorom tych krajów oraz naszym ambasadorom w danych państwach. Otrzymają je także Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej.
Głównym „dystrybutorem” podziękowań mają być jednak polskie i zagraniczne media oraz organizacje zrzeszające kibiców piłki nożnej. Spoty będzie można także oglądać na portalu YouTube.
Całkowity koszt produkcji reklam był niewielki. Wyniósł bowiem zaledwie około 50 tysięcy złotych. Miły gest i ukłon w stronę zagranicznych turystów z pewnością wart jest tej kwoty.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Youtuberzy zagrają w Tychach – charytatywny mecz dla dzieci z wadami serca
28 czerwca na stadionie w Tychach odbędzie się wyjątkowy mecz charytatywny, podczas którego internetowi twórcy zmierzą się na prawdziwym boisku. Dochód z wydarzenia zostanie przekazany na pomoc dzieciom z chorobami serca. Przez ostatnią dekadę organizatorzy zebrali już blisko dwa miliony złotych na rzecz najmłodszych, głównie dzięki internetowym akcjom.



