12.07.2012 08:54

Kto wypromuje Orliki?

Ministerstwo Sportu i Turystyki rozpoczęło poszukiwania agencji, która byłaby zainteresowana stworzeniem kampanii na potrzeby rządowego programu.

Kto wypromuje Orliki?

\"\"
Ministerstwo chce znaleźć agencję, która przeprowadziłaby kampanię promującą nie tylko aktywność fizyczną, ale także program „Moje Boisko – Orlik 2012”. Bynajmniej nie ma tego robić charytatywnie. W kasie ministerstwa zarezerwowano na ten cel 2,5 miliona złotych.

Konkurs, który będzie miał wyłonić agencję, która zajmie się przeprowadzeniem kampanii prowadzony będzie w dwóch etapach. Najpierw wszystkie zainteresowane firmy będą składać swoje propozycje strategii kampanii i koncepcji ich realizacji w mediach.

Do drugiego etapu przejdzie już tylko 5 najlepszych ofert. Agencje, które dotrwają do tego momentu będą musiały uzupełnić przedłożoną przez siebie dokumentację między innymi o koncepcję scenariuszową i artystyczną kampanii.

Powstaje jedno zasadnicze pytanie – czy kampania taka w ogóle jest potrzebna? Przecież na Orliki i tak ciężko jest się dostać, gdyż są cały czas oblegane. Całkiem możliwe więc, że kampania ta ma służyć nie zwiększeniu aktywności sportowej Polaków lecz propagowaniu sukcesów rządowych na polu budowy Orlików.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing