10.07.2012 07:39

Tour de Pologne promuje się na świecie

Pół miliona złotych kosztować będzie Kraków transmisja Tour de Pologne do 59 państw na świecie. Obraz na mniejszą skalę wysyłany był nawet w trakcie Euro 2012.

\"\"Kolarski wyścig dookoła Polski, który zakończy się pod Wawelem, startuje w dniu dzisiejszym. Finał TdP, który pokaże TVP, TVP Polonia i Eurosport, pokazywany będzie w 59 krajach na świecie.

Nawet w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej, z Krakowa nie wysyłano sygnału telewizyjnego do takiej ilości krajów. Mimo transmisji konferencji prasowych, czy relacji z treningów, w jednym momencie i w tak długim czasie nie interesowano się piłkarzami.

Eurosport zainteresowany jest przeprowadzeniem transmisji w 20 językach. Prócz tego, stacja pokazuje reklamy związane z wyścigiem i Krakowem.

– Zleciliśmy badania, z których wynikało, że za taką promocję każde z miast musiałoby zapłacić ok. czterech do sześciu mln zł. – mówi Adam Siluta, dyrektor marketingu Tour de Pologne.

W mieście pojawiają się już transparenty reklamowe, m.in. na hotelu Cracovia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing