09.07.2012 09:53

Coca-Cola numerem jeden

Już wiadomo jaki marka pozwoliła sobie na najwięcej reklam podczas Euro 2012. Zdecydowanym liderem częstotliwości okazała się Coca-Cola.

\"\"
Wpływy z reklam podczas Euro 2012 wyniosły 122,5 miliona złotych. Coca-Cola wydatnie złożyła się na tą kwotę, inwestując 12,53 miliona złotych przy 240 wyemitowanych reklamach.

Na drugim miejscu znalazł się McDonald, który za emisję 197 reklam zapłacił 11,07 miliona złotych. Na trzecim miejscu znalazła się Hyundai-Kia Group, która w porównaniu z liderami rankignu wydała zaledwie 7,3 miliona za 153 reklamy.

Okazało się, że najlepiej było wydawać pieniądze na reklamy podczas dwóch pierwszych kolejek fazy grupowej, gdzie średni koszt dotarcia wyniósł najmniej. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing