[Aktual.] Popularny Lech
Kompania Piwowarska została nowym sponsorem poznańskiego Lecha. Produkty tego producenta napojów alkoholowych pojawią się na klubowym stadionie.
W ramach umowy, Lech Poznań promował będzie markę "Lech Pils", a specjalnie przygotowany niskoprocentowy trunek pojawi się w sprzedaży na stadionie podczas wszystkich domowych meczów zespołu.
– Dzisiaj skupiamy się przede wszystkim na przyszłości. Otwieramy zupełnie nowy rozdział we współpracy z Kompanią Piwowarską i marką Lech Pils, która podobnie jak nasz klub jest wizytówką Poznania i Wielkopolski. Cieszymy się z pozyskania nowego sponsora. Dzięki temu możemy skoncentrować się na długofalowych sportowych wyzwaniach, które stoją przed nami – mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes KKS Lech Poznań.
Ponadto, rozszerzona została współpraca z marką Den Braven, która od teraz będzie sponsorem klasy biznes. Kwota, jaką przekazywać będzie firma na klubowe konto zwiększy się niemal trzykrotnie i osiągnie pułap pół miliona złotych.
– Naszą pasją jest produkcja najwyższej jakości materiałów uszczelniających i klejów dla budownictwa, jednak jako kibice kochamy także piłkę nożną na najwyższym poziomie. Liczymy na nowe pasmo zwycięstw, a przede wszystkim na wolę walki do ostatnich minut, taką jaką widzieliśmy w ostatnich meczach minionego sezonu. Z uwagą obserwujemy rozwój klubu i wspólnie z kibicami mamy nadzieję na kolejny fantastyczny sezon w wykonaniu "Kolejorza". – powiedział Wojciech Majchrzycki, dyrektor zarządzający Den Braven.
Den Braven powstał w Holandii w 1974 roku, a jej oddział istnieje w Polsce od roku 1992. Firma specjalizuje się w produkcji i dystrybucji produktów do uszczelniania, klejenia oraz montażu.