21.06.2012 11:52

Porażka Polaków nic nie zmienia

Firma Intersport otworzyła na zasadzie wyłączności 28 stoisk w Strefach Kibica i na stadionach. Ruch w nich niewiele zmalał po odpadnięciu z turnieju Polaków.

\"\"
Intersport handluje między innymi odzieżą i akcesoriami sportowymi. Co więcej w swoim asortymencie spółka ta ma także gadżety związane z Euro 2012. Nic więc dziwnego, że firma ta liczyła na znaczny zysk związany z Mistrzostwami Europy.

Póki co przewidywania się sprawdzają. Co więcej okazuje się, że obroty tylko nieznacznie się zmniejszyły po odpadnięciu z turnieju biało-czerwonych.

Około 80% obrotów gadżetami generowanych jest bowiem przez zagranicznych kibiców. Najwięcej pieniędzy zostawiali po sobie Rosja. Dlatego też Intersport mocno trzymał kciuki za reprezentantów tego kraju.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing