21.06.2012 05:08

Czas podsumowań fazy grupowej

Faza grupowa Euro 2012 za nami, czas rozpocząć ćwierćfinały. Czy kolejne fazy turnieju osiągną taką oglądalność, jak pierwszy etap zmagań?

\"\"Średnia oglądalność fazy grupowej na antenie Telewizji Polskiej wyniosła 6,38 miliona widzów. Jedną minutę któregokolwiek z tych spotkań śledziło aż 31,5 miliona kibiców, a wpływy z reklam zatrzymały się na 83 mln złotych.

Średni udział TVP w rynku telewizyjnym wyniósł dzięki temu 43,75%. Zestawiając obecny miesiąc z analogicznym okresem czasu przed rokiem, nadawca notuje wzrost oglądalności o 6,56%.

Największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania reprezentacji Polski. Dzięki temu, statystyczny obywatel Polski, spędzał średnio przed odbiornikiem telewizyjnym 20 minut więcej na dobę.

Poza spotkaniami Polski, na szczycie oglądalności znalazła się potyczka Niemców z Portugalią (średnio 8,15 mln).

Na antenie TVP wyemitowano w tym czasie ponad 3 tysiące reklam, które zajęły 12,5 godziny ramówki

Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing