20.06.2012 10:01

Drogo znaczy dobrze

Inwestorzy źle ocenili koszta i zyski płynące z reklamowania się podczas Euro 2012. Wysokie ceny odstraszyły wiele firm, które w efekcie na tym... straciły.

\"\"
Podczas Euro 2012 reklama w przerwie meczu kosztowała od 40 do blisko 280 tysięcy złotych, co przy cenach za poprzedni turniej oznacza zdecydowaną podwyżkę. Firmy przestraszyły się tych cen i nie doceniły potencjału Euro 2012 w kwestii reklamowego sukcesu.

Okazało się, że było warto dużo zapłacić, ponieważ chociażby reklamy trzech najdłużej obecnych przy meczach reklamodawców Euro 2012, czyli marek McDonald\’s, Warki i Biedronki zobaczyło łącznie aż 28 652 568 osób!

Wszystko dzięki niespodziewanie dużej widowni wszystkich spotkań Euro 2012 pokazywanych przez Telewizję Polską.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing