19.06.2012 09:02

Braun też lubi piłkę nożną

Od dłuższego czasu większość firm promuje się organizując konkursy związane z Euro 2012. Nie inaczej jest w przypadku marki Braun.


Braun przygotował ogólnopolską kampanię konsumencką. By wziąć udział konkursie do końca czerwca trzeba kupić jeden z wybranych produktów tej marki. Potem należy zarejestrować kupon na stronie internetowej konkursu i odpowiedzieć na niezbyt skomplikowane pytanie.

Pośród osób, które spełnią te warunki zostaną rozlosowane nagrody, którymi będą głównie tablety marki Motorola XOOM2. Na tym jednak nie koniec. Na piłkarskich fanów czeka bowiem 17 tysięcy upominków.

Niektóre sklepy zapewniają bowiem nagrody gwarantowane przyznawane bezpośrednio przy zakupie produktu marki Braun. W ten sposób otrzymać można czapki, szaliki czy plecaki w narodowych barwach. Przypomnijmy, że ambasadorem marki jest Jose Mourinho.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing