22.08.2011 19:38

Slavek i Slavko w Kolporterze

Kolporter związał się kontraktem z UEFA. Dzięki niemu Kolporter stał się wyłącznym dystrybutorem oficjalnych, pluszowych maskotek UEFA Euro 2012.

Udostępnij
Slavek i Slavko w Kolporterze


– Wszystkie firmy, starające się o uzyskanie licencji, musiały przejść specjalną procedurę. Kolporter zwyciężył w tej rywalizacji. Poza znaną marką i doświadczeniem rynkowym, na wybór wpłynęło posiadanie przez Kolportera dobrze rozwiniętej własnej sieci sprzedaży – mówi Mateusz Duda, Commercial and Marketing Manager Football w firmie Warner Bros Consumer Products, będącej przedstawicielem UEFA do prowadzenia programów licencyjnych.

– Zainteresowanie rynku jest bardzo duże, już zgłaszają się do nas partnerzy, chcący prowadzić sprzedaż maskotek. To zresztą naturalne – doświadczenia wszystkich poprzednich mistrzostw pokazują, że to właśnie maskotki są najchętniej kupowanymi przez kibiców pamiątkami – dodaje Sebastian Dyrszka, członek zarządu Kolportera, odpowiedzialny za kontrakt z UEFA.

Pluszowe maskotki Slavek i Slavko będą do nabycia w trzech rozmiarach – 24, 30 i 44 centymetrów. Kolporter ma w planach również projekty kolejnych pluszowych gadżetów związanych z Euro 2012.

– Na pewno będziemy starali się stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę nie tylko dla kibiców. Jestem przekonany, że mistrzostwa Euro 2012 będą dla Polski tak ważnym wydarzeniem, że każdy będzie chciał mieć w domu jakąś pamiątkę z nimi związaną – mówi Sebastian Dyrszka.

Udostępnij
Michał Zagozdon

Michał Zagozdon