16.06.2012 11:16

Sportowe Scrabble

Również znana na całym świecie gra Scrabble rozpoczęła kampanię reklamową, która nawiązuje do sportowych emocji. Kibice przy literkach?

Sportowe Scrabble

\"\"
Akcja prowadzona jest przy współpracy z siecią Empik. Przygotowały i realizują ją agencje Momentum Worldwide i Weber Shandwick. Głównym hasłem kampanii jest „Słowna potyczka”.

Akcja w dużej mierze oparta jest na działalności portalu slownepotyczki.pl. Wszystko oczywiście w klimacie sportowej rywalizacji. Trudno się dziwić skoro w tym roku mamy nie tylko Euro 2012, ale także Igrzyska Olimpijskie w Londynie.

Przebieg kampanii można śledzić na Facebooku (na fanpage’ach Empiku i Scrabble) oraz na YouTube. Przygotowano nawet spot reklamowy mający promować eventy towarzyszące kampanii.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing