15.06.2012 12:20

Euro króluje

Według najnowszych badań prawie wszystkie z najlepszych postów na Facebooku odnoszą się do Euro 2012. Wygląda na to, że turniej zawładnął portalem.

\"\"
Sortrender to narzędzie, które mierzy efektywność marketingu w mediach społecznościowych. Wynik dostarczone dzięki jego pracy jasno sugerują, że Facebook od 14 czerwca należy do Euro 2012 – a z pewnością polska część tego portalu.

Według badań, aż 95% postów ze 100 najbardziej angażujących użytkowników na profilach polskich marek dotyczy Euro 2012. Co więcej użytkownicy Facebooka pomimo ogromnego natężenia tego typu komunikatów chętnie na nie reagują.

W klasyfikacji tej prowadzą oczywiście posty pochodzące ze strony „Serce i Rozum”. Post zawierający hasło: „Chłopaki! Dziś wszyscy jesteśmy z Wami!” polubiło ponad 15,5 tysiąca użytkowników. Skomentowało go ponad 700 z nich, a udostępniło znajomym 61 tysięcy internautów.

Bohaterką numer jeden w kategorii wpisów nie dotyczących Euro 2012 stała się… Kora i jej „narkowpadka”. „Lubię to” kliknęło pod postem odnoszącym się do zatrzymania Kory Jackowskiej ponad 8 tysięcy razy. Komentowano go 450 razy, a 1430 użytkowników udostępniło jego treść.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing