PZU nie odpuszcza
Informowaliśmy niedawno, że PZU chce zwiększyć rozpoznawalność swojego nowego logo przy pomocy Euro 2012. Teraz czas na kolejną odsłonę tych starań.
Po raz pierwszy PZU wkroczyło na piłkarskie areny Euro 2012 podczas meczu reprezentacji Hiszpanii i Włoch. Mimo, że akcja kibicowania z „głowami do góry” nie okazał się specjalnie widowiskowa i popularna podczas transmisji PZU zdecydowało się na jej kontynuację.
Podczas meczu Czechy – Polska nastąpi kolejna odsłona akcji kibicowania „z głowami do góry”. PZU udostępni wszystkim zainteresowanym fanom możliwość darmowego wydrukowania swojej podobizny w dużym formacie, którą łatwo będzie można pokazać podczas meczu.
PZU po raz kolejny wydrukuje fanom piłki nożnej ich portrety, które oprawione zostaną w ramkę jednoznacznie kojarzącą się z nowym logiem tej firmy. Co więcej kibice będą mogli również otrzymać kartony z napisami: „Polska gola” i „jeszcze jeden”.
Według badania Homo Domini określenie „wielkie kibicowanie z głowami do góry” jest jeszcze szerzej nieznane wśród Polaków. To samo badanie zapewnia jednak, że aż 35% naszych rodaków chętnie wybrałoby tą formę kibicowania.