Kampania będzie realizowana na rynku brytyjskim, francuskim oraz niemieckim. Jej oficjalna premiera miała miejsce na konferencji prasowej 4 czerwca na stadionie Wembley w Londynie.
Ma ona pokazać, iż podróż do Polski „zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Wszystkie działania promocyjne w projekcie stawiają na innowacyjność, odejście od schematów i stereotypów. Kampania prezentuje Polskę jako kraj intrygujący, ciekawy, poruszający wyobraźnię i nie pozostawiający nikogo obojętnym. Polska jest krajem tętniącym życiem, oryginalnym i nowoczesnym a jego mieszkańcy są spontaniczni, gościnni i otwarci. Scenariusz reklamy to opowieść turysty, który był już w Polsce. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć – jedź do Polski. Współczesna Polska zyskuje przy bliższym poznaniu.”
Promocja oprze się o narzędzia ATL (TV, prasa, outdoor), ale będą również wsparte działaniami komunikacyjnym i Public Relations skoncentrowanym na współpracy z mediami i, co jest nowością, z blogerami.
Poniżej można obejrzeć spot reklamowy:
Reklamy można będzie można spotkać w następujących mediach:
Reklama w Wielkiej Brytanii
Prasa: Daily Express, Daily Mail, Daily Mirror, Daily Star, The Guardian, The Independent, The Sun, The Times London, Evening Standard, Metro, Independent On Sunday, Mail On Sunday, News of the World, The Observer, Sunday Telegraph, Sundau Times, Daily Express Saturday Magazine, Celebs on Sunday, (The Sunday Express Magazine), Sunday Times Magazine, Take it Easy, Weekend (Saturday Guardian), Sky Magazine, Tesco Magazine, Asda Magazine.
Telewizja: ITV1 (National), ITV2, ITV3, BSkyB.
Reklama we Francji:
Prasa: 20 Minutes, Direct Ville Plus, Le Nouvel Observateur, Paris Match, L’EQuipe Magazine, Elle, Marie Claire, Psychologies
Telewizja: TF1, Eurosport / Eurosport 2, TF6, LCI, TV Breizh, PinkTV, Cartoon, OdysséeTCM, Boomerang, Tfou, Histoire, Ushuaïa TV, TPS Foot, LA CHAINE METEO, Disney Channel, France 2, France 3, France 4, France 5, TV5, France O, E entertainment, Discovery, Fox Life, Discovery real time, 13ème rue, voyage, sci fi, planete thalassa, euronews, national geographic channel, Trace TV, mezzo, Extrem Sport Channel, Ma Planète, M6, FunTV , M6 boutique M6 Music black, hit et rock, Paris premiere, Téva, W9, Canal+ / sport+ / Canal+ Sport / C+ décalé / Infosport, Infosport, BFM TV, TMC /NT1, NRJ12
Reklama w Niemczech:
Prasa: ADAC Motorwelt, BILD Bild am Sonntag, Bild der Frau, Brigitte, Computer Bild, Focus, Frau Aktuell, Gala, Kicker Sportmagazin, RTV, Spiegel,, Sport Bild, Stern, Superllu,, TV 14, TV Spielfilm Plus
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.