12.06.2012 06:58

„Ustawka” w centrum handlowym

W jednym ze znanych warszawskich centrów handlowych otwarto z okazji Euro 2012 wystawę. Tytuł instalacji praktycznie mówi sam za siebie: „Ustawka 2012”.


Autorem pracy jest Tomasz Kulka, który postanowił skomentować chuligańskie wybryki części piłkarskich fanatyków. W Galerii Propaganda znajdującej się w Blue City zobaczyć można zatem inscenizację walki pseudokibiców – tak zwaną „ustawkę”.

Figury wykonane są z malowanej porcelany. Artysta tworzył je przez rok. Każda ze stworzonych postaci jest wyjątkowa – posiada swoją mimikę, specyficzną posturę i postawę. Łączy je jedno – nieuzasadniona agresja.

Jak widać Blue City wybrało inną formę promocji nawiązującej do Euro 2012 niż inne centra handlowe. Zamiast nawoływać do wspólnego przeżywania wielkich, sportowych emocji tak jak robi to konkurencja, Blue City pokazuje ciemną stronę „kibicowania”.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing