10.06.2012 10:48

Euro 2012 odbywa się w Chinach

Mistrzostwa Europy to atrakcja nie tylko dla mieszkańców Starego Kontynentu. Euro 2012 podbija również Azję, a dokładniej Państwo Środka.

Piłkarska atmosfera udziela się w Chinach, gdzie notowana jest rekordowa sprzedaż telewizorów, gadżetów sportowych i szybkich przekąsek, w związku z piłkarskim turniejem. Pracownicy fabryk starają się o jakikolwiek dzień urlopu, aby w domowym zaciszu oglądać spotkania polsko-ukraińskich rozgrywek.

Według danych opublikowanych przez internetowy serwis aukcyjny Taobao, sprzedaż produktów okraszonych logiem Euro wzrosła w ostatnim czasie sześciokrotnie. Do najpopularniejszych artykułów zalicza się rzeczy stricte piłkarskie (piłki i koszulki), ale również nietypowy asortyment w postaci budzików, czy pościeli.

Także lokalne puby i restauracje przygotowały atrakcje dla swoich klientów. Promocyjna cena piwa i ogromne telewizory to tylko część zabiegów, mających ściągnąć do lokalu kibiców.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing