Biedronka pokonała Coca-Colę!
Choć Biedronka nie jest sponsorem Euro 2012, a tylko reprezentacji Polski, to i tak jest bardziej kojarzona z ME niż koncern Coca-Cola!
To już ostatnie tego typu notowanie przed Euro 2012. Według badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR), że z Euro 2012 najbardziej kojarzy się Biedronka.
Biedronka wyprzedziła Coca-Colę, która do tej pory była na samym szczycie rankingu. Trzecie miejsce przypadło marce Tyskie, który nie sponoruje ani turnieju, ani reprezentacji, ale i tak potrfiła doskonale wykorzystać Euro 2012 w kampanii marketingowej.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



