08.06.2012 08:28

Castrol kalkuluje

Firma, której ambasadorem jest Cristiano Ronaldo oceniać będzie piłkarzy i szacować będzie szanse poszczególnych drużyn na zdobycie mistrzostwa podczas Euro 2012.


Castrol robi wszystko co w jego mocy, żeby utrwalić się w pamięci piłkarskich kibiców. Władze marki chcą, by pieniądze wydane na sponsoring nie poszły na marne. Dlatego też stworzono The Castrol EDGE Calculator i The Castrol EDGE Index. Obie aplikacje opierają swoje działanie na skomplikowanych matematycznych wzorach.

The Castrol EDGE Calculator ma szacować prawdopodobieństwo poszczególnych drużyn na odniesienie zwycięstwa w kolejnym meczu I w całym turnieju. Kalkulacje odbywać się będą w czasie rzeczywistym podczas trwania spotkań. Każda czerwona kartka lub kontuzja będzie zmieniać wynik obliczeń. Wyniki tej analizy dostępne będą w internecie.

The Castrol EDGE Index oceniać będzie zaś poszczególnych zawodników. Dzięki temu internauci będą mogli dowiedzieć się, który piłkarz był najlepszym lub najgorszym zawodnikiem danego spotkania.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing