Castrol kalkuluje
Firma, której ambasadorem jest Cristiano Ronaldo oceniać będzie piłkarzy i szacować będzie szanse poszczególnych drużyn na zdobycie mistrzostwa podczas Euro 2012.

Castrol robi wszystko co w jego mocy, żeby utrwalić się w pamięci piłkarskich kibiców. Władze marki chcą, by pieniądze wydane na sponsoring nie poszły na marne. Dlatego też stworzono The Castrol EDGE Calculator i The Castrol EDGE Index. Obie aplikacje opierają swoje działanie na skomplikowanych matematycznych wzorach.
The Castrol EDGE Calculator ma szacować prawdopodobieństwo poszczególnych drużyn na odniesienie zwycięstwa w kolejnym meczu I w całym turnieju. Kalkulacje odbywać się będą w czasie rzeczywistym podczas trwania spotkań. Każda czerwona kartka lub kontuzja będzie zmieniać wynik obliczeń. Wyniki tej analizy dostępne będą w internecie.
The Castrol EDGE Index oceniać będzie zaś poszczególnych zawodników. Dzięki temu internauci będą mogli dowiedzieć się, który piłkarz był najlepszym lub najgorszym zawodnikiem danego spotkania.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.