Zbadają ekspozycję marek
Firmy wykładają wielkie pieniądze, by ich logo widoczne były podczas transmisji telewizyjnych Euro 2012. Dowiemy się, która marka eksponowana była najlepiej.
Po raz pierwszy w historii odbędzie się bowiem w pełni automatyczne badanie ekspozycji marek w transmisjach telewizyjnych. Dzięki najnowszym technologiom będziemy mogli się dowiedzieć, logo której z firm-sponsorów widoczne było najdłużej.
Analiza przeprowadzona zostanie w oparciu o technologię Brand Singals. Jest to pierwszy system identyfikacji logotypów polegający na w pełni automatycznym monitoringu, skanningu i detekcji treści video w telewizji i internecie. Możemy być dumni, że tak zaawansowane narzędzie powstało w Polsce.
Przeanalizowane zostaną transmisje z 10 meczów – w tym wszystkie spotkania Polaków oraz starcia od ćwierćfinałów do finału. Partner badania – firma Nielsen Audience Measurement dostarczyć ma zaś danych dotyczących oglądalności poszczególnych części transmisji meczów.