Google o Euro 2012
Jeśli internauta czegoś nie wie to pyta Google, które wie wszystko. Jak prezentują się zatem dane dotyczące wyszukiwania w Google informacji o Euro 2012?
Najczęściej informacji wyszukują internauci z Niemiec. Kierują do Google bowiem około 700 tysięcy zapytań związanych z Euro 2012 w każdym miesiącu. Nieco rzadziej z pomocy wyszukiwarki korzystają Polacy, którzy wpisują swoje zapytania około 450 tysięcy razy w ciągu miesiąca. Na trzecim miejscu podium uplasowała się Wielka Brytania gdzie generowanych jest 300 tysięcy wyszukiwań związanych z Euro 2012.
W sumie w przeciągu ostatniego roku w Google wpisanych zostało około 3 milionów zapytań odnoszących się do zbliżających się Mistrzostw Europy. Najczęściej wpisywanymi w Google frazami są: stadion, bilety, euro, Wrocław, polska i cena.
Wyszukiwarka Google posiada zindeksowanych 12 milionów podstron, które w swoim tytule zawierają frazę „euro 2012”. W tym ponad 2 miliony obrazów i 1,4 miliona filmów.