19.08.2011 16:38

Co myślicie o Fakcie?

W sobotę - 20 sierpnia bieżącego roku - rozpocznie się kampania reklamowa dziennika \"Fakt\". Wezmą w niej udział znani sportowcy i artyści.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem "Co Pan/Pani myśli o Fakcie?". Jej motywem przewodnim mają być szczere wypowiedzi znanych osób, pytani nie dostaną bowiem za udział w reklamie honorarium. Symboliczna kwota zostanie wpłacona przez Axel Springer Polska na wskazany przez nich cel charytatywny.

Na zabranie głosu w dyskusji na temat dziennika zgodzili się Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk, Piotr Kupicha oraz Grażyna Szapołowska. Wizerunek sportowców i artystów pojawi się w telewizji, w kinach i tytułach prasowych wydawanych pod egidą Axel Springer Polska.

Monika Pyrek oznajmia na plakatach, że "Fakt jest, jak sport: czasem rekreacyjny, czasem ekstremalny!". Krzysztof Włodarczyk zaś dodaje: "Fakt to okrutna gazeta – nieraz".

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing