Serce i Rozum na Euro 2012
Jedne z najbardziej lubianych postaci polskiej reklamy w swojej najnowszej odsłonie wykorzystują fakt zbliżającego się Euro 2012 – rozdają piłki…

Nowym bohaterem reklamy jest niejaki Pieszczoch, który ma zapewnić, że klienci sieci Orange zostaną „dopieszczeni”.
W ramach nowej promocji operatora do FunPacka HD dodawana będzie replika oficjalnej piłki Euro 2012 – Tango 12.
Dlatego też najnowsza oferta Orange nazywa się „Piłka na mistrzostwa”. Efekty pracy twórców reklamy oceńcie sami:

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Kontrowersje wokół dotacji dla PKOI zamiast lokalnych organizacji sportowych
Politycy Platformy Obywatelskiej z Podkarpacia skrytykowali marszałka województwa za to, że fundusze przeznaczone na sport trafiły do Polskiego Komitetu Olimpijskiego zamiast do regionalnych organizacji. Władze województwa argumentują, że wsparcie dla PKOI ma na celu promocję regionu poprzez sport i wartości olimpijskie.



