Wisła ma nowego dyrektora marketingu
W decydujących chwilach dla krakowskiej Wisły zmienia się pion sportowy mistrza kraju. 18 sierpnia bieżącego roku \"Biała Gwiazda\" wybrała nowego dyrektora marketingu.

Piastujący to stanowisko poprzedni pracownik klubu – Michał Kobylarczyk – został odwołany z tej funkcji po ponad rocznej pracy. Było to jego drugie podejście do klubu z ulicy Reymonta. Wcześniej pracował na tym samym stanowisku do roku 2004.
Nowym szefem marketingu klubowego został Rafał Smalcerz, który jest pracownikiem klubu od kilku lat. Wcześniej był dyrektorem handlowym Wisły.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



