30.05.2012 19:08

Eurosport w nowej odsłonie

Nie tylko Telewizja Polska zmienia wygląd przed Euro 2012. Nowy design przygotowano dla strony internetowej kanału telewizyjnego Eurosport.

\"\"Odświeżony layout portalu wprowadza nowy system segregacji treści. Na stronie głównej pojawiło się więcej zdjęć i materiałów wideo, wprowadzono również zakładkę poświęconą piłkarskiemu turniejowi.

– W pogoni za wynikami, medalami i rekordami staramy się tworzyć serwis fachowy, wiarygodny, nowoczesny. Równocześnie zmieniający się świat, Internet, serwisy mobilne, nowe technologie kreują przed nami kolejne możliwości, a zarazem dopingują do wzmożonego wysiłku, by prezentować informacje w sposób jak najbardziej różnorodny, wyczerpujący i pełny. Nowy wygląd naszego serwisu jest właśnie odzwierciedleniem powyższych wyzwań. – przeczytać można w komunikacie prasowym stacji.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing