28.05.2012 11:10

RMF Classic bez Euro 2012

Okazuje się, że gdy wszyscy szukają okazji, by wypromować swoją markę przy okazji Euro 2012 radio RMF Classic pomyślało o osobach nie zainteresowanych piłką.

\"\"
Nikt chyba nie ma wątpliwości, że w czerwcu cała Polska żyć będzie piłkarskimi Mistrzostwami Europy. Nic zresztą w tym zaskakującego, bo organizacja tak prestiżowej imprezy nie trafia nam się często.

RMF Classic postanowiło jednak zwrócić się do osób, które nie są zainteresowane piłką nożną i nie będą miały gdzie odpocząć od natłoku sportowych informacji. Specjalnie dla nich przygotowana została kampania: „Czas na przerwę od piłki! Odpocznij przy muzyce filmowej z RMF Classic”.

Autorem konceptu kreatywnego na potrzeby tej akcji jest agencja Pompidou. Działania reklamowe będą prowadzone przy pomocy największych portali internetowych, tygodników opinii i luksusowych oraz lifestylowych magazynów dla kobiet.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing