RMF Classic bez Euro 2012
Okazuje się, że gdy wszyscy szukają okazji, by wypromować swoją markę przy okazji Euro 2012 radio RMF Classic pomyślało o osobach nie zainteresowanych piłką.
Nikt chyba nie ma wątpliwości, że w czerwcu cała Polska żyć będzie piłkarskimi Mistrzostwami Europy. Nic zresztą w tym zaskakującego, bo organizacja tak prestiżowej imprezy nie trafia nam się często.
RMF Classic postanowiło jednak zwrócić się do osób, które nie są zainteresowane piłką nożną i nie będą miały gdzie odpocząć od natłoku sportowych informacji. Specjalnie dla nich przygotowana została kampania: „Czas na przerwę od piłki! Odpocznij przy muzyce filmowej z RMF Classic”.
Autorem konceptu kreatywnego na potrzeby tej akcji jest agencja Pompidou. Działania reklamowe będą prowadzone przy pomocy największych portali internetowych, tygodników opinii i luksusowych oraz lifestylowych magazynów dla kobiet.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Żałoba narodowa 26 kwietnia. Co z sobotnimi wydarzeniami sportowymi?
Mecze najwyższych klas rozgrywkowych w Polsce (PKO BP Ekstraklasa i Betclic 1 liga), zaplanowane na najbliższą sobotę, odbędą się zgodnie z planem. Po decyzji prezydenta Andrzej Duda, którzy ogłosił, że 26 kwietnia będzie dniem żałoby narodowej z uwagi na pogrzeb papieża Franciszka, pojawiło się wiele wątpliwości, jednak kibice nie muszą…



