Legia na czele
Najnowszy ranking medialności polskich klubów piłkarskich przynosi zmiany na czele tej kwalifikacji. Okupowaną od dawna pozycję lidera straciła Wisła Kraków.
Najbardziej medialnym klubem w kwietniu była Legia Warszawa, która odebrała prowadzenie Wiśle Kraków. Krakowski klub znajdował się na czele rankingu przez 9 miesięcy.
Zespół z Warszawy jeszcze nigdy nie został sklasyfikowany na 1. miejscu tego zestawienia (przypomnijmy, że badania te organizowane są od marca 2010 roku). Warto zaznaczyć, że w kwietniu pojawiło się w mediach mniej materiałów dotyczących polskich klubów piłkarskich niż w marcu.
Nie mniej jednak Legia zanotowała wzrost statystyk (z 3,1 tysiąca publikacji do 3,2 tysięcy). Tuż za nią uplasował się Ruch Chorzów, o którym informowano 3 tysiące razy. Niespodziewanie na 3. miejscu umieszczono Cracovię.
4. lokata przypadła Śląskowi Wrocław, który wyprzedził nieznacznie Lecha Poznań. Najbardziej zaskakujący jest spadek zainteresowania Wisłą Kraków, która z pozycji lidera spadła na 6. miejsce. Całkiem możliwe, że słaba dyspozycja Wisły sprawi, że na dłużej zagości ona w środkowych rejonach rankingu.