25.05.2012 08:06

Książka wypromuje Wartę Poznań?

Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa pozycja – powieść kryminalna Piotra Bojarskiego pt. „Mecz”. Akcja książki mocno powiązana jest z klubem Warty Poznań.

\"\"
– „Mecz” jest powieścią kryminalną retro poświęconą wydarzeniom w międzywojennym Poznaniu i pomimo niezbędnych dla gatunku elementów fikcyjnych osadzoną w znanych nam realiach historycznych. To obowiązkowa lektura dla sympatyków Warty Poznań – komentuje rzecznik prasowy klubu, Hubert Niedzielski.

Powieść opowiada historię morderstwa. Wątki przeplatają się ze sobą, a trop prowadzi na stadion im. Edmunda Szyca (na którym kiedyś swoje mecze rozgrywała Warta Poznań). Jakby tego było mało książka została osadzona w klimacie wielkiego społecznego oczekiwania na mecz Warty Poznań z drużyną z Charkowa.

Władze klubu pojawiły się oczywiście na konferencji prasowej promującej książkę. Nikogo nie dziwi, że w samych superlatywach wypowiadali się o dziele i jego autorze. Jak widać można prowadzić kampanię marketingową tanim kosztem – wykorzystując wpływ klubu na lokalną kulturę.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing