Adidas rusza z nową kampanią
Najnowsza linia obuwia piłkarskiego Predator Lethal Zones doczeka się własnej kampanii reklamowej. Adidas właśnie zaprezentował jej szczegóły.
Premiera kampanii odbędzie się w trakcie finału Ligi Mistrzów, co dla koncernu odzieżowego jest wydarzeniem szczególnym, ponieważ sponsoruje zarówno FC Bayern, jak i Chelsea FC.
Na potrzeby akcji marketingowej, znani na całym świecie przedstawiciele Adidasa przetestowali buty w pięciu konkurencjach. W akcji wzięli udział m.in. Robin van Persie (Arsenal FC), Xavi (FC Barcelona), Iker Casillas, czy Angel di Maria (obaj Real Madryt).
– Jeśli chcesz być najlepszy, musisz być wszechstronny. Umożliwią Ci to nowe Predator Lethal Zones. Pięć stref umiejscowiono tam, gdzie but najczęściej styka się z piłką. Strefy zaprojektowane są w celu maksymalnego zwiększenia precyzji, siły oraz kontroli nad piłką. adidas zaprojektował nowy but z serii Predator opierając się na ocenie mojej, oraz moich kolegów z boiska. To wspaniałe, że adidas liczy się z naszym zdaniem, ponieważ to my wiemy najlepiej, czego potrzebujemy na boisku. Reszta to już ich wiedza. – stwierdził król strzelców ligi angielskiej, Robin van Persie.
W produkcie Adidasa występować będzie również Samir Nasri (Manchester City FC) i Nani (Manchester United FC).
Zawodnicy poradzić musieli sobie z pięcioma "żywiołami": wodą, klonami, działem, huraganem i labiryntem. Ich zmagania obejrzeć można poniżej: