10.05.2012 08:31

Może to dobry wybór?

Okazuje się, że wybór piosenki „Koko Euro Spoko” na hymn Euro 2012 mógł być całkiem trafną decyzją. Jeśli miał wywołać medialny szum wokół imprezy to się udało.

Może to dobry wybór?


Według badań przeprowadzonych na potrzeby raportu Press-Service Monitoring Mediów wybór piosenki zespołu Jarzębina wywołał prawdziwą medialną burzę. W ciągu tygodnia w mediach pojawiło się aż 1428 publikacji dotyczących tego tematu.

Komentowano zresztą także szerszy kontekst tej decyzji – zastanawiając się nad poczuciem humoru naszego społeczeństwa i kompleksami Polaków względem innych nacji. Kobiety wykonujące ten utwór zyskały ogromny rozgłos.

Tylko w internecie ukazało się w dniach od 2 do 8 maja 1108 publikacji na temat ich utworu. To więcej niż przez ostatnie 3 miesiące pisano o znanych siostrach Gryczankach! Jak widać wokalistki zespołu Jarzębina stają się celebrytkami.

Sam utwór spełnia swoją rolę – jest o nim głośno, a co za tym idzie głośno jest także o turnieju. Zaśpiewajmy więc wszyscy razem: „kokokoko Euro Spoko, piłka leci hen wysoko…”

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing