09.05.2012 09:34

Ile zapłacisz za reklamę?

Telewizyjna oferta reklamowa w TVP na czerwiec obfituje w spoty promocyjne, które mają być nadawane w trakcie rozgrywek Euro 2012.

\"\"30-sekundowe spoty w trakcie transmisji poszczególnych spotkań warte są od 40 do 390 tysięcy złotych. Za promocję w trakcie jednego z grupowych meczów reprezentacji Polski, trzeba wysupłać z kieszeni od 100 do 277 tysięcy złotych.

Na chwilę obecną kolejność reklam nie jest znana. Klasyfikacja opracowana zostanie po zakończeniu licytacji.

Podczas pozostałych pojedynków, wartość reklam szacuje się na 41-117 tysięcy złotych. Ceny wzrastają wraz z fazą turnieju, gdzie za finał rozpiętość cenowa to 107-226 tysięcy złotych.

Za spot w trakcie ceremonii otwarcia rozgrywek zapłacić trzeba 81 tysięcy złotych. Super Bowl jest zdecydowanie droższe…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing