08.05.2012 16:22

Poznaliśmy typowego kibica

MasterCard zleciło badania, dzięki któremu poznaliśmy portret typowego polskiego kibica. Okazało się, że jest od daleki od kibolskich nastrojów.


Typowy polski kibic to młody, towarzyski i dużo zarabiający mężczyzna w szaliku lub koszulce klubowej (albo reprezentacyjnej), pochodzący z małego lub średniego miasta.

Badanie wykazało, że blisko połowa Polaków to kibice piłki nożnej, a 63% z tej grupy to mężczyźni. Okazało się także, że polscy kibice to przede wszystkim osoby, które wyrażają swoje zainteresowanie meczami piłkarskimi, ale nie są szczegółowo zorientowani w tej tematyce – czyżby był to trend z każdego sportu, któremu kibicują Polacy? Wszystko wiemy, ale tak na prawdę mało się znamy…

Najważniejsze badanie MasterCard opublikował na samym końcu – okazuje się, że blisko 80% osób będzie korzystać z technologii sponsora Euro 2012 – i to w sumie wniosek najważniejszy… 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing