08.05.2012 09:06

Goool! w kioskach

Euro 2012 sprzyja pojawianiu się na rynku nowych tytułów prasowych związanych z piłką nożną. Swoją ofertę poszerzy w związku z tym także wydawnictwo Egmont.

\"\"
Dziś pojawił się pierwszy numer magazynu Goool!, który jest tytułem okolicznościowym wydwanym przy okazji Euro 2012. Oferta skierowana jest głównie do młodszych fanów piłki nożnej.

Czasopismo wydane jest w ogromnym formacie dzięki czemu w środku można było umieścić plakaty pokaźnych rozmiarów. Drugie wydanie ma dostarczyć kibicom sporej dawki wiedzy o turnieju.

Przedstawione zostaną w nim drużyny grające na Euro 2012 (ze szczególnym naciskiem na naszą reprezentację) oraz stadiony, które ugoszczą najlepszych piłkarzy Europy. Nie będzie mogło zabraknąć oczywiście także tabeli do zapisywania wyników.

Do magazynu dołączony ma być także zestaw do gry z 2 piłkarzami, piłką, 2 parami butów oraz trofeum. Drugie wydanie pojawi się w kioskach 6 czerwca. Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania reklamowa w mediach własnych wydawnictwa Egmont.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing