Wystartowała kampania TBL
Początek maja to nie tylko majówka, ale także kampania billboardowa Tauron Basket Ligi. Ma ona zachęcić do oglądania spotkań fazy play-off, także w TVP Sport.
Głównymi bohaterami plakatów zostały gwiazdy drużyn grających na tym etapie rozgrywek. Billboardy zostały rozlokowane we wszystkich miastach, w których są kluby grające w play-off oraz w innych dużych ośrodkach miejskich.
Cała kampania składa się łącznie ze 120 billboardów. Za koordynację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu PLK SA.
Za projekt odpowiada Kuba Bereźnicki. Zdjęcia udostępniły kluby TBL.
Na plakatach można zobaczyć Donatasa Motiejunasa z Asseco Prokomu Gdynia, Filipa Dylewicza z Trefla Sopot, Dardana Berishę z Anwilu Włocławek, Waltera Hodge’a z Zastalu Zielona Góra, Mantasa Cesnauskisa z Energi Czarnych Słupsk, Michała Gabińskiego z PGE Turowa Zgorzelec, Adama Wójcika ze Śląska Wrocław oraz Igora Milicicia z AZS Koszalin.