22.04.2012 09:42

Winiary dołącza do pasożytów

Winiary zostały kolejną firmą, która w swoich działaniach promocyjnych wykorzystuje marketing pasożytniczy. Podobnie jak w innych przypadkach chodzi o Euro 2012.

Na piłkarskiej gorączce wszyscy chcą zarobić i nie ma w tym nic dziwnego. Problem jednak w tym, że nie wszyscy przygotowują swoje kampanie reklamowe zgodnie z zasadami fair-play.

Informowaliśmy już o tym, że z marketingu pasożytniczego korzystają między innymi takie marki jak Media Markt czy Tyskie, które bezprawnie wykorzystują skojarzenia z Euro 2012. Do tej listy dołączyć można Winiary. Producent przypraw w swojej kampanii również będzie nawiązywał do Mistrzostw Europy.

W czerwcu ruszy bowiem akcja "Zupy na murawie", która ma promować wszystkie zupy z portfolio marki Winiary poprzez zaangażowanie kobiet w poznawanie tajników piłki i jednocześnie sekretów przygotowania tych potraw zupy.

 Powstanie nawet specjalny serwis internetowy, który ma służyć jako główna platforma komunikacyjna. Przygotowano także zupę, która kolorem będzie imitowała piłkarską murawę.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing