Winiary dołącza do pasożytów
Winiary zostały kolejną firmą, która w swoich działaniach promocyjnych wykorzystuje marketing pasożytniczy. Podobnie jak w innych przypadkach chodzi o Euro 2012.
Na piłkarskiej gorączce wszyscy chcą zarobić i nie ma w tym nic dziwnego. Problem jednak w tym, że nie wszyscy przygotowują swoje kampanie reklamowe zgodnie z zasadami fair-play.
Informowaliśmy już o tym, że z marketingu pasożytniczego korzystają między innymi takie marki jak Media Markt czy Tyskie, które bezprawnie wykorzystują skojarzenia z Euro 2012. Do tej listy dołączyć można Winiary. Producent przypraw w swojej kampanii również będzie nawiązywał do Mistrzostw Europy.
W czerwcu ruszy bowiem akcja "Zupy na murawie", która ma promować wszystkie zupy z portfolio marki Winiary poprzez zaangażowanie kobiet w poznawanie tajników piłki i jednocześnie sekretów przygotowania tych potraw zupy.
Powstanie nawet specjalny serwis internetowy, który ma służyć jako główna platforma komunikacyjna. Przygotowano także zupę, która kolorem będzie imitowała piłkarską murawę.