16.04.2012 13:54

Czy dałeś radę?

Jeśli odpowiedź na to pytanie jest twierdzącą, to należy Ci się... Carlsberg. Innymi słowy - nadszedł czas na polskie \"That calls for a Carlsberg!\".

Oznacza to, że od teraz kampaniom reklamowym Carlsberga będzie towarzyszyć nowe hasło reklamowe – "Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg.". Carlsberg chce w ten sposób zachęcić konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu, a jednocześnie potrafili trzymać się zasad.

Nowe hasło jest bezpośrednio związane z kampanią reklamową na czas Euro 2012, którego znany browar jest sponsorem. Pokazuje ono filozofię Carlsberga i podejście do realizowanych działań.

– Poprzez akcję "Damy radę" marka Carlsberg pomaga też, aby podczas Euro 2012 Polska i Polacy pokazali się ze świetnej strony, a sam turniej był najlepszy w historii – powiedział Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberga. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing