14.04.2012 08:08

Gorący okres dla Media Markt

Pamiętacie hasło \"Nie sponsorujemy gwiazd futbolu. Sponsorujemy kibiców!\"? Przyszedł czas na zupełnie nowy etap popularnej kampanii równie popularnego sklepu.

Gorący okres dla Media Markt

\"\"
Kolejny etap kampanii potrwa aż do rozpoczęcia Euro 2012. Tym razem nagrody będą rozdawane za udział w konkursie na krótki, zabawny i zaskakujący film przedstawiający swój entuzjazm podczas kibicowania.

Zwycięski filmik zostanie pokazany w specjalnym bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia Euro 2012. Oczywiście to nie jedyna nagroda. Dla najlepszych czekają telewizor 3D marki Samsung o wartości 13 tysięcy złotych oraz cztery kamery marki Sony o wartości 2,5 tysiąca złotych każda.

Kampania informacyjna potrwa od dzisiaj do 15 maja, a zwycięzca zostanie wyróżniony na początku czerwca. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing