13.04.2012 08:52

„Kibic Mały”

Producent napoju Hoop Cola rusza z nową kampanią reklamową. Związana jest ona oczywiście z nadchodzącymi, wielkimi emocjami sportowymi.

Zeszłoroczna kampania nosiła nazwę „Polak Mały”. Teraz przyszła pora na jej kontynuację pod wiele mówiącym tytułem „Kibic Mały”. Spoty namawiają do bratania się z innymi kibicami oraz do celebrowania wspólnej zabawy. Ironizują także na temat charakteru polskich fanów.

Kampania ma trwać do końca maja. W jej ramach emitowane będą 3 spoty. Zobaczyć je będzie można w takich stacjach jak TVN, TVN24, Polsat. Filmiki zamieszczone zostaną także w Internecie (głównie wykorzystane do tego będą Google, YouTube oraz portale społecznościowe).

Za kreację i działania interaktywne odpowiada Agencja Brain. Zakup i planowanie TV – Dom Mediowy MPG, zakup i planowanie kampanii Internetowej Performance Media.

Poniżej przedstawiamy jeden ze spotów:

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing