05.08.2011 18:17

Szczegóły umowy między Legią i Pepsi

Poznaliśmy szczegóły kontraktu między Legią Warszawa i PepsiCo. Przypomnijmy, iż firma produkująca napoje uzyskała prawo do brandingu stadionu.

Szczegóły umowy między Legią i Pepsi
\"\"
Kontrakt został zawarty na trzy lata. Przez ten czas obiekt przy ulicy Łazienkowskiej 3 będzie nazywał się Pepsi Arena. Jednakże nazwa administracyjna ani historyczna obiektu pozostanie bez zmian (Stadion Wojska Polskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego).
 
– Prezes stołecznego klubu, Paweł Kosmala, przyznał, iż podpisanie umowy spowodowane jest rosnącymi kosztami utrzymania klubu. Jednakże kwot nie chciał on ujawnić. Media informowały wcześniej, że klub zyska 6 milionów złotych.
 
Umowa z firmą PepsiCo stwarza dla klubu nowe możliwości rozwoju. Zależy nam na budowaniu silnej drużyny nie tylko w Polsce, ale również w skali europejskiej. Aby zrealizować te cele konieczna jest współpraca z silnymi partnerami – powiedział Kosmala.
 
Ta umowa jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie. Do tej pory firma skupiała się na Ameryce Północnej. 
 
W ramach kooperacji nad wejściami na obiekt pojawią się cztery neony z nazwą Pepsi Arena. Elementy brandingu znajdą się również wzdłuż balustrady trybuny górnej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, a także wewnątrz trybun w klubie biznesowym i w hallu obok sali konferencyjnej dla mediów.
 
PepsiCo zyskało również prawo do sprzedaży swoich produktów na obiekcie. Z kolei napój izotoniczny Gatorade stał się oficjalnym napojem Legii Warszawa.
 
Cała współpraca to efekt projektu „Pepsi Refresh”, który obejmuje cały świat. Inicjatywa ma na celu reaktywację miejsc i obszarów życia bliskich lokalnym społecznościom. Działania mają łączyć sport, rekreację i rozrywkę. Dzięki temu PepsiCo może organizować na stadionie imprezy pozasportowe o charakterze rozrywkowym, czyli na przykład koncerty. 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński