Orange i Sony razem na Euro 2012
Dwaj potentaci rozpoczynają współpracę związaną z Mistrzostwami Europy. Umożliwi to kibicom z 11 krajów udział w promocjach i konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange.
Co ciekawe zaangażować się w nie będą mogli wszyscy kibice nawet jeśli nie korzystają z usług Orange. Planowane są 2 konkursy: Orange Supporters’ Cup oraz Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications.
W Polsce Orange jest oficjalnym partnerem technologicznym UEFA Euro 2012. Operator opracowuje specjalną mobilną aplikację, która stanie się oficjalną aplikacją turnieju. Klienci Orange, którzy będą korzystać ze smartfonów marki Sony Xperia otrzymają ją automatycznie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



