04.04.2012 09:39

Coca-Cola gromadzi energię

Rusza nowy element kampanii Coca-Cola UEFA Euro 2012 - Fundusz Energii Fanów. Zgromadzona energia kibiców ma przełożyć się na promocję aktywności fizycznej.

\"\"
Podczas wszystkich imprez sportowych fani, śpiewają, tańczą, biją brawo i pokazują swoje emocje na wiele innych sposobów. Przy okazji wytwarzają wiele pozytywnej energii. Coca-Cola postanowiła ją zgromadzić.

Poprzez specjalnie przygotowane aktywności fani będą mogli generować pozytywną energię, która trafi do Funduszu Energii Fanów. Do mierzenia energii przygotowane zostały specjalne aplikacje mobilne oraz maszyny, które znajdować się będę w Strefach Kibica UEFA Euro 2012.

Po Mistrzostwach Europy zmagazynowana w ten sposób energia ma zostać zamieniona na wsparcie finansowe dla programu Lider-Animator i posłużyć do promocji aktywności fizycznej w społecznościach lokalnych.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing