PRotony ujawniają prawdę
\"PRotony\" to konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie największych profesjonalistów z dziedziny komunikacji w polskim biznesie. Również ze świata sportu.
Pierwszy etap konkursu w roku 2012 został zakończony, z którego do ostatecznej rywalizacji wybrano 147 osób lub zespołów.
W gronie potencjalnych zwycięzców próżno szukać osób związanych ze sportem. Ponad setka zgłoszonych i tylko trzy obijające się o uszy nazwiska – Grzegorz Kita (Sport Management Polska), Hubert Niedzielski (Warta Poznań) i Mikołaj Piotrowski (PL.2012).
Najbardziej smuci fakt, że obecność tylko jednego rzecznika prasowego w takim gronie absolutnie nie dziwi. Polscy specjaliści od klubowego PR nierzadko unikają odpowiedzi na zadawane pytania, a w jednym z ekstraklasowych klubów zbywa się dziennikarzy przez kilka miesięcy, by później zerwać kontakt całkowicie.
Dochodzi do sytuacji, w której łatwiej zebrać informacje od specjalistów zza granicy, niż u rodzimych "współpracowników". W tej kwestii polskie kluby muszą się jeszcze sporo nauczyć.