03.04.2012 14:13

Brak Krakowa w Miami to błąd

Sukces Agnieszki Radwańskiej mógł wypromować nie tylko zawodniczkę, ale również jej rodzinne miasto. Nikt jednak o tym nie pomyślał.

Brak Krakowa w Miami to błąd

\"\"Najlepsza polska tenisistka wygrała turniej w Miami, co wypromowało w amerykańskich mediach nie tylko ją, ale i Kraków. Wzmianki o mieście pojawiły się w najważniejszych mediach w tym kraju.

– Śledziłem finałowy mecz, ale niecały. Potem oglądałem jeszcze powtarzane w telewizji fragmenty spotkania. Agnieszka udowodniła, że jest jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. – stwierdził prezydent miasta, Jacek Majchrowski.

Radwańska promowała Kraków, ale umowa magistratu z rodziną na promocję miasta wygasła wraz z ubiegłym sezonem. W jej ramach logo Krakowa nadrukowano na strój zawodniczki.

– Gdy Radwańska zmieniła menedżera musieliśmy zacząć negocjacje od nowa. Jestem dobrej myśli. Jeśli Agnieszka znajdzie czas, to będziemy chcieli porozmawiać o kolejnym kontrakcie. Szkoda, że w Miami nie było loga Krakowa. Wielka szkoda. – komentuje Majchrowski.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing