01.04.2012 09:54

Smaczna kampania…

Ministerstwo rolnictwa chce skorzystać z organizacji turnieju Mistrzostw Europy w piłce nożnej i wypromować przy tej okazji polską, smaczną żywność.


Podczas Euro 2012 mają być organizowane liczne targi i pikniki, podczas których kibice z całego świata będą mogli zakupić wysokojakościowe produkty. "Ten turniej to okazja do tego, aby pokazać, że mamy świetną kuchnię oraz wspaniałe, zdrowe i tradycyjne produkty, które jednocześnie charakteryzują się wysoką jakością. Mamy żywność, która może podbijać nie tylko serca i podniebienia rodaków, lecz także gości z zagranicy" – podkreślił minister rolnictwa Marek Sawicki.

Tego typu wystawy miały by się odbyć w takich miastach jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Kraków oraz Kołobrzeg. Pomysłodawcy akcji mają nadzieję, że przeniesie się ona także poza Strefy Kibica. Chcą między innymi aby hotele goszczące piłkarzy i kibiców miały w swoim menu typowo polskie śniadanie.

"Chcemy wyjść z ofertą kulinarną także poza strefy kibica oraz dać możliwość zapoznania się z nią szerszej opinii publicznej za pośrednictwem mediów" – powiedział szef resortu rolnictwa. Zapowiada się pysznie…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing