01.04.2012 09:41

\”Wielki futbol na dużym ekranie\”

Producent elektroniki użytkowej – firma Sharp rozpoczęła kampanię reklamową swoich telewizorów. Wykorzystuje w niej Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.

\"\"
Ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Biq Aquos. Firma Sharp postanowiła skorzystać z faktu, że jest oficjalnym sponsorem Euro 2012. Promowane w tej akcji modele odbiorników są oficjalnymi telewizorami UEFA Euro 2012.

Kampania prowadzona będzie w Internecie (między innymi na portalu Onet.pl), w telewizji (w TVN i TVN24 przed i po programie Sport po głównym wydaniu Faktów pojawią się billboardy sponsorskie) oraz w prasie.

Akcja prowadzona pod tytułem "WIelki futbol na dużym ekranie" potrwa do końca maja 2012 roku. Za planowanie kampanii online odpowiada Reprise Media. Lokalizacją layoutów reklamowych zajęła się agencja Essenzia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing